SERVER LEMBAB...?!!



Assalamualaikum...
Erm... server hari ni tak berapa nak baik so agak memakan masa gak la nak siapkan BLOG nih. Sakit ati pun ader gak tapi better daripada takde server langsung.

Paling menyakitkan hati bila nak upload gambar dalam BLOG ni.. Waaa!!! Geram siotttt...!!! Nasib bek baru lepas makan jadi takde la rasa cam mengong jer tunggu settle upload. Bayangkan 1 gambar ambik masa mahu setengah jam daaaa... Tu baru 1, kalau 10, maunyer 300 minit (5 jam huhuhuuu...) Tu masa server tak ok la. Bengang gak ar tapi nak buek camno, dah kat kampung aku ni server 3G tak berapa nak meluas la katakan...

InsyaALLAH, aku harap berbaloi ngan aper yang aku dapat. Aku takde la nak 100% perfect tapi aku harap sangat2 suma orang dapat baca setiap yang aku paparkan nih. So, takde la sia2 aku tunggu berjam2 dan berhari2 untuk siapkan satu BLOG nih. Erm... dah kul 9:00 malam. Malam ni ader citer per ek yang best2. Dah lama tak luangkan masa ngan tv aku tuh.

Last but not least, aku harap korang enjoy masuk ruangan "Kazeaki^Mitszu" ni. Tak salah luangkan masa membaca setiap artikel bukan je dalam BLOG aku tapi BLOG2 lain gak. Akhir kata, ASSALAMUALAIKUM w.b.t...

2 comments:

Anonymous said...

Errrmmmm... Congratz to Kazeaki^Mitszu for interesting blog.

zer0couple said...

Oitt... Tambah la lagi citer... Letak citer tentang aku ker... hik hik hik...

Post a Comment